nog even... - Reisverslag uit Delft, Nederland van Klaas en Emma - WaarBenJij.nu nog even... - Reisverslag uit Delft, Nederland van Klaas en Emma - WaarBenJij.nu

nog even...

Blijf op de hoogte en volg Klaas en Emma

19 Oktober 2012 | Nederland, Delft

Nog een paar dagen en dan gaan we er vandoor. De tassen zijn ingepakt en de tickets geprint. We zullen hier zo nu en dan laten weten wat we allemaal doen en zien.
We hebben er zin in :-)

• 22 Oktober 2012 - 21:32

Wim & Wilna:

Het grote avontuur is begonnen. Een rustige vliegreis toegewenst en heel veel plezier toegewenst. Ben benieuwd naar jullie ervaringen.

• 22 Oktober 2012 - 22:49

Gerda:

Vanmiddag Klaas en Emma uitgezwaaid nadat we eerst nog op Schiphol in het zonnetje buiten met elkaar koffie hebben gedronken. Beginnersfoutje: helaas reisgids thuis laten liggen....., maar daarentegen was Emma met haar slippers aan gelukkig al wel voorbereid op de tropische temperaturen!! Morgenochtend rond half 8 onze tijd zullen ze in Jakarta landen, ik ben heel benieuwd naar hun eerste belevenissen.

• 23 Oktober 2012 - 17:39

Cobi:

Net uit m'n werk en van Rob gehoord dat jullie gearriveerd zijn op de eerste bestemming:Bogor. raar idee dat jullie nu zo ver weg zitten. ben benieuwd naar de eerste indrukken. Geniet ervan.Fritz is ook zijn nieuwe wereld aan't verkennen.Heeft de eerste geranium al binnen

• 24 Oktober 2012 - 13:44

Klaas En Emma :

We hebben op schiphol een nieuwe reisgids gekocht en al goed kunnen gebruiken :-)
    Wat is die fritsy toch een schurk...

• 25 Oktober 2012 - 22:58

AnaGerard:

Lieve Emma nog van harte gefeliciteerd. Ik wou je de 23e nog bellen maar realiseerde me net op tijd dat jullie natuurlijk met een behoorlijk tijdsverschil zitten. Hoeveel precies eet ik niet, maar ned.tijd 10 uur as zeker te laat voor jullie. Fijn dat jullie een goede reis gehad hebben en nu verder genieten. groet AG

• 14 December 2012 - 09:31

Anna:

Zusje!!!!

Hoe haal je het om met zo een kleine tas twee maanden te doen :O
    Dat is meer een weekend tas :P hihi

Dikke kus

(las dit berichtje nu pas :P )