we zijn er hoor:-) - Reisverslag uit Bogor, Indonesië van Klaas en Emma - WaarBenJij.nu we zijn er hoor:-) - Reisverslag uit Bogor, Indonesië van Klaas en Emma - WaarBenJij.nu

we zijn er hoor:-)

Blijf op de hoogte en volg Klaas en Emma

24 Oktober 2012 | Indonesië, Bogor

Salam lieve allemaal.

Gisteren zijn we aangekomen in jakarta. We werden opgewacht (ja,pap,met bordje) door de taxi. We zijn meteen doorgereden naar bogor. Hier werden we ontvangen in het guesthouse van mevrouw Chip met een heerlijk glas verse quavesap. Ze spreekt nederlands en praat de hele tijd (gezellig) de oren van je kop. He5 is lekker warm hier. Tot nu toe,gelukkig niet té. 's Avonds lekker bordje gado gado gegeten. Met mooi uitzicht op de daken van de buren met een enorme rat (dacht eerst dat het een kat was).
Enorm uitgeslapen en een nederlands ontbijt: bruin brood met nutella:-) gelukkig was er indonesische koffie.
Vanmiddag door de bosnische tuin gewandeld. Hele mooie planten en vooral bomen gezien. Zie foto. Cashewnoten en mango's gevonden. In het park veel schoolkinderen die het erg leuk vinden om ons te zien...of ze ons nou uit of toe lachen, weten we nog niet. We hebben gezellig met ze gekletst.
Zitten nu in een restaurant, waar we, na 6 x zeggen dat we vegetarisch zijn en 2x t eten terug hebben gestuurd ivm vlees, lekker hebben gegeten:-)
Zometeen krijgt emma een ijsje van klaas. Ze is namelijk jarig:-)Daarna naar de bios (je merkt bijna niet dat we in indonesië zijn).
Men dacht gister dat het zou gaan regenen. Nog niet gezien of gevoeld. Hopen we nog wel een x mee te maken.
Hierna waarschijnlijk door naar bandung. Wanneer precies, weten we nog niet. We laten weer van ons horen.
Selamat tinggal.
Liefs ons

• 24 Oktober 2012 - 13:47

Guusje :

Salam schatten!
    Emma, gefeliciteerd! Lekker ijsje? Mooie foto`s trouwens, ziet er mooi uit!! Volgende keer verstop ik me in jullie tas, zonder de LP`s lijkt me dat er nog ruimte zat is.. :)
    Geniet geniet geniet!! Liefs Guusje

• 24 Oktober 2012 - 14:22

Joost:

Gefeliciteerd Emma!

En veel plezier saampies! :)

• 24 Oktober 2012 - 16:19

Sasja:

Klinkt heel relaxt en gezellig! Gefeliciteerd Emma! Leuk om reisverhalen te lezen:) Veel plezier.
    Liefs Sasja

• 24 Oktober 2012 - 16:22

Ellen:

hey there,

Dat klinkt als een goede aankomst!

En een leuke plek om je verjaardag te vieren: GEFELICITEERD Emma!!!!!

lfs
    Ellen

• 24 Oktober 2012 - 16:58

Cobi:

Lieve Emma, gefeliciteerd met je verjaardag schat...zo ver weg, maar toch dichtbij.Ik hoop dat je ijsje lekker was

• 24 Oktober 2012 - 17:11

Anna:

Hallo lieverds,

Wat een mooie foto's!!
    Zo te horen zijn jullie al heerlijk aan het genieten:)
    Vanavond zullen we met z'n alle een toost op je uitbrengen lieve zus!!

Veel plezier en ben benieuwd naar het volgende verhaaltje :)

Dikke kus je zus <3

• 24 Oktober 2012 - 18:08

Jan & Marja Hariot:

Dat klinkt al goed, leuk hoor! Nogmaals gefeliciteerd met je verjaardag Emma, wat een bijzondere plek om het te vieren dit jaar! Heel veel plezier en we kijken uit naar jullie volgende verlag!

Liefs, Marja en Jan

• 24 Oktober 2012 - 19:45

Anita:

Gefeliciteerd lieve Emma en Klaas! Geniet elke seconde, beleef elke minuut, glimlach ieder uur en wees blij met elke mooie dag! Dikke zoen voor 2! anita

• 24 Oktober 2012 - 21:19

Wim & Wilna:

Selamat Emma & Klaas
    Proficiat met je verjaardag. Zo te lezen en te zien is het grote genieten begonnen voor jullie.
    Leuk om jullie ervaringen te volgen op deze manier.

Geniet en laat je verassen van de het land, de mensen en elkaar. Hoop wel dat Klaas een italiaans ijsje voor jou gevonden.

Groetjes Wim & Wilna

• 24 Oktober 2012 - 22:41

Tessa:

Wat fijn te horen dat jullie zijn aangekomen! Veilig en wel. Van harte lieve Emma... mag ik nog zeggen vanuit NL, nu rond kwart voor elf in de avond.
    Fijne reis en niet teveel nutella eten he;-)

• 24 Oktober 2012 - 22:53

Gerda:

Lieve Emma en Klaas,
    Hier bij ons is het nog steeds 24-10 dus ik kan jou, Emma, nog net feliciteren! Voelt het ook een beetje als je verjaardag? Is men in Indonesie ook gewend om iets aan verjaardagsviering te doen?
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen en wat een mooie foto's . Toch wel blij dat jullie via waarbenjijnu af en toe een berichtje sturen. Mijn zussen hebben de ervaring dat je met kinderen in het buitenland vaak een beter contact hebt dan als ze in Ned verblijven. Nou, daar ga ik me dus nu echt op verheugen en 2 maanden van genieten, haha ! Voor jullie veel mooie belevenissen de komende dagen toegewenst, liefs Gerda

• 24 Oktober 2012 - 23:55

Joost:

ha!
    Ik zie dat er wel het een en ander veranderd is in Bogor! Maar ik herken die ene boom direct. Wel laf hoor dat jullie de stad met 17 miljoen mensen er in hebben overgeslagen. Maar vooruit, omdat je vandaag jarig bent (nog net hier dus XXX van harte!) is het jullie vergeven. Hé keep us posted, geniet met volle teugen en vergeet niet om ook het zuurzaksap te gaan....heerlijk! Lfs JJ