Chillen op Bali en de Gili eilanden - Reisverslag uit Seminyak, Indonesië van Klaas en Emma - WaarBenJij.nu Chillen op Bali en de Gili eilanden - Reisverslag uit Seminyak, Indonesië van Klaas en Emma - WaarBenJij.nu

Chillen op Bali en de Gili eilanden

Door: klaasenemma

Blijf op de hoogte en volg Klaas en Emma

15 November 2012 | Indonesië, Seminyak

De eerste dagen op Bali verblijven we in Seminyak. In Ned's homestay. 10 minuten van de zee vandaan.tot nu toe overdag rustig aan gedaan en in de middag,als het vloed is,naar het strand om lekker te zwemmen. De zee is redelijk wild,maar leuk om in te zwemmen.
We zijn naar immigratie post geweest voor onze visum.We moeten 19 nov terugkomen om te betalen en dan een aantal dagen later weer terug komen om onze visum op te halen. Hoe bedoel je omslachtig! Dit betekent ook dat we dus niet echt heel bali over kunnen, want we moeten op tijd weer terug zijn. Toen hebben we besloten om een aantal dagen naar de gili eilanden te gaan.Want 2 weken Seminyak is een beetje te veel van het goede..
Met de boot richting het eiland. Witte stranden en strak blauwe zee. Bijna geen golven,dus super om te snorkelen. Dit laatste hebben we net gedaan. Een zee vol blauwe,oranje en bont gekleurde vissen. Super mooie om te zien. Jammer dat we geen onder water camera hebben.
Zondag gaan we weer terug naar Bali. Daar hebben we nog een week. Kijken wat we daar nog kunnen doen en hopen dat we niet nog een keer terug hoeven voor ons visum...

  • 15 November 2012 - 12:19

    Anna:

    Hallo Lieverds,

    Het ziet er naar uit dat jullie nog steeds heerlijk aan het genieten zijn:)
    En zo te horen hebben jullie ook al een hoop gezien!
    Is Emma ook weer helemaal beter?:)
    En ja dat met die visum is erg onhandig... maarja helaas zijn ze niet allemaal zo slim als ons:P hihi (nee hoor, grapje).

    Geniet er van!!:D

    Dikke kus van jullie zus

  • 15 November 2012 - 13:23

    Matthijs:

    Kijk, zulke stranden en stille zeeën wil ik ook wel eens meemaken. Ik bedenk me dat na een eerste ochtend krabben van mijn voorruit.

    Geniet ervan!

  • 15 November 2012 - 17:48

    Cobi En Rob:

    Hallo lieve chillers,

    Dat ziet er mooi uit op de foto's
    en ook lekker om even te kunnen chillen
    op zulke mooie stranden en zeeën .
    Blijf genieten van elk moment.
    Lieve kusss van ons

  • 15 November 2012 - 18:14

    Guusje:

    Ha schatten!
    Heerlijk, wat klinkt dat goed! Ik hoop dat jullie alle twee weer alle energie hebben!
    Lekker genieten zou ik zeggen!!!
    Enne, bedankt voor de 1.0!! :) Leuk!
    Liefs Guusje

  • 15 November 2012 - 20:24

    Gerda:

    Wat een prachtige kleuren ( er vanuitgaand dat het er in het echies net zo uit ziet als op de foto of misschien nog mooier? de geur en de geluiden zijn voor mijn eigen verbeelding)
    Mochten jullie nog niet opgeknapt zijn dan lukt dat vast wel in de ligstoel aan het strand.
    Hoe zo omslachtig georganiseerd? Volgens mij denken jullie nog te hollands. Daarom goed dat jullie reis nog niet voorbij is! Zet het genieten maar voort, liefs Gerda

  • 15 November 2012 - 22:47

    Rob En Cobi:

    Lieverds,
    Je zal toch maar een week terug naar Bali moeten,wat een narigheid.....
    Mooie foto's ik voel het sfeertje haast en zou graag even naast jullie aan die tafel op het strand zitten...blijf genieten en mooie dingen ervaren zou ik zeggen. Dikke kusz

  • 16 November 2012 - 21:39

    Jj:

    Ha!
    Jullie hebben het zwaar zo lees ik! De nieuwe Groene al uit of worden jullie zo verwend dat er ook geen internet is op die Gili. Elk nadeel heb ze voordeel zullen we maar zeggen :)
    He geniet volop....time flies en jullie straks ook weer!

  • 18 November 2012 - 20:03

    Cobi:

    Tip voor een overgevoelig maag darmkanaal : broodjes met banaan en honing eten, de hele dag door

  • 22 November 2012 - 19:32

    Anita:

    Gili's... ik herinner ze mij nog als de dag van gisteren Vond het snorkelen zooooo mooi!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Klaas en Emma

Actief sinds 13 Okt. 2012
Verslag gelezen: 250
Totaal aantal bezoekers 8852

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2012 - 31 December 2012

Java, Bali en Australie

Landen bezocht: